maandag 26 februari 2018

Gabriela Baron treedt toe tot KLDiscovery als Executive Vice President of Strategy

McLean, Virginia - 26 februari 2018 - KLDiscovery (KLD) heeft vandaag aangekondigd dat Gabriela P. Baron is toegetreden tot het bedrijf als Executive Vice President of Strategy. In die rol zal Gaby strategische groeimogelijkheden identificeren evenals kansen om te voldoen aan veranderende marktbehoeften die het bedrijf in staat zullen stellen om zijn groeiplan uit te voeren. Ze zal zich vooral richten op het ontwikkelen van nieuwe relaties met internationale bedrijven en advocatenkantoren.

"Ik ben verheugd om Gaby te verwelkomen in ons bedrijf", zegt Chris Weiler, CEO van KLDiscovery. "Gaby's ervaring, leiderschap en consultatieve benadering van ediscovery zal onmiddellijk ten goede komen aan onze klanten, producten, diensten en werknemers. Gaby zal ongetwijfeld behulpzaam zijn bij het helpen van het bedrijf om ons groeiplan met succes uit te voeren. "

Gaby begon haar juridische carrière als advocaat bij een groot advocatenkantoor in New York, waar ze bijna negen jaar aan uiteenlopende complexe commerciële zaken werkte. Vanaf 2004 trad ze toe tot procestechnoloog Amici, LLC en is sindsdien uitgegroeid tot een leidende figuur in de ediscovery-industrie, waaronder 11 jaar lang prominente rollen bij Xerox Litigation Services and Conduent.

"Ik ben echt verheugd om lid te worden van KLD, dat klanten zowel hoogwaardige Relativity-kwalificaties biedt als geavanceerde eigen technologieservices in Nebula - een krachtige combinatie", aldus Gaby Baron, EVP van Strategy. "Nebula, met zijn cloud en on-premise service-mogelijkheden, belichaamt wat een ediscovery-platform zou moeten zijn in 2018 en zal, gegeven het ontwikkelteam dat eraan is gewijd, in de toekomst doorgaan met het aanbieden van toonaangevende innovaties. Ik ben verheugd deel uit te maken van een organisatie die de flexibiliteit en creativiteit van een startup combineert met de robuuste technologieën, het wereldwijde bereik en de allerbeste middelen om direct te reageren op de behoeften van klanten over de hele wereld. "