woensdag 9 augustus 2017

KrolLDiscovery brengt end-to-end eDiscovery naar de cloud met Nebula

Nebula is een complete e-discoveryoplossing waarmee gebruikers tijd en geld kunnen besparen door slimmere manieren om documenten te verwerken en te beoordelen.

McLean, Virginia - 09 augustus 2017 - KrolLDiscovery heeft vandaag aangekondigd dat het Nebula ™ heeft gelanceerd, een end-to-end eDiscovery-oplossing die is geoptimaliseerd voor de cloud. Nebula is de volgende generatieversie van eDirect365 en bouwt voort op de krachtige verwerkings- en beoordelingsmogelijkheden van eDirect365.

Nebula biedt een gebruiksvriendelijke benadering van het eDiscovery-proces, waarbij typisch complexe taken worden geautomatiseerd en vereenvoudigd. Als een webgebaseerde applicatie is deze toegankelijk vanuit alle moderne browsers en mobiele apparaten, waaronder iPad- en Android-tablets.

Nebula kan worden ingezet binnen het Microsoft Azure-cloudnetwerk, waardoor schaalbaarheid en snelle inzetmogelijkheden over de hele wereld worden geboden. Als alternatief kan Nebula worden gehost in een van KrolLDiscovery's state-of-the-art ISO 27001-gecertificeerde datacenters.

"We zijn enthousiast over de toekomst van Nebula", zegt Chris Weiler, President en CEO van KrolLDiscovery. "Het uitbreiden van onze eDiscovery-mogelijkheden naar de cloud is een voordeel voor onze multinationale en internationale klanten, omdat zij nu hun gegevens over de hele wereld kunnen verwerken, opslaan en openen. Al die tijd zijn we toegewijd aan het leveren van dezelfde toonaangevende service waar onze klanten om bekend staan. "

Nebula biedt geavanceerde technologieën waarmee gebruikers gegevens vanuit één systeem kunnen verwerken, beoordelen, analyseren, beoordelen en produceren. Hoewel Nebula volledige ondersteuning biedt voor geavanceerde eindgebruikers die op zoek zijn naar "alles doen", kunnen onze klanten ook vertrouwen op de toonaangevende 24/7/365 ondersteuning van KrolLDiscovery om eDiscovery-projecten binnen het kader te beheren.

KLDiscovery levert technologische diensten en software om advocatenkantoren, bedrijven, overheidsinstanties en consumenten te helpen bij het oplossen van complexe dataproblemen. Het bedrijf, met meer dan 26 locaties in 17 landen, is wereldleider op het gebied van het leveren van hoogwaardige oplossingen voor eDiscovery, informatiebeheer en dataherstel ter ondersteuning van geschillen, het naleven van regelgeving, interne onderzoeken, dataherstel en de managementbehoeften van onze klanten. Al meer dan 30 jaar biedt KLDiscovery diensten aan op het gebied van gegevensverzameling en forensisch onderzoek, early case assessment, elektronische opsporing en gegevensverwerking, applicatiesoftware en datahosting voor online documentbeoordelingen en beheerde documentreviewdiensten. Daarnaast levert KLDiscovery via het wereldwijde Ontrack Data Recovery-netwerk toonaangevend dataherstel, e-mailextractie en -herstel, gegevensvernietiging en tapebeheer. KLDiscovery wordt door zowel Inc. Magazine (Inc. 5000) als Deloitte (Deloitte's Technology Fast 500) beschouwd als een van de snelstgroeiende bedrijven in Noord-Amerika. In 2014 werd CEO Chris Weiler uitgeroepen tot 'Ernst & Young Entrepreneur of the Year™. Daarbij is KLDiscovery een gecertificeerde relatie van Relativity en houdt de ISO/IEC 27001-gecertificeerde datacentra over de hele wereld in stand. Stuur voor meer informatie een e-mail info@kldiscovery.com of bezoek onze website www.kldiscovery.com/nl.

Contacten voor investeerders

Dawn Wilson